Csak egy sima úszás

2011.08.12. 21:40

Tegnap úszni mentünk a kedvesemmel. Én 2 km-t nyomtam le, ez a normál edzésadagom. Régebben az edzőtermes napok reggelére próbáltam időzíteni az uszodát, vagy ha mégse, akkor a futósakra. Úgy gondoltam, hogy ez a 2 km úszás annyira kevés, hogy önmagában nem tudható be egy napi sportnak. Most azonban a pihenésen és az ésszerűségen van a hangsúly, valamint a Vajda Zsuzsival átbeszélt edzésterv alapján is ennyi volt a csütörtöki adag.

Az első km-t gyorsban úsztam, a másodiknál minden harmadik hossznál mellre váltottam, hogy csillapítsam a dolog monotonitását. Kivételesen minden sáv szabad volt a medencében, így a tömeggel se kellett "verekedni". Nagyon jól esett, és közben azon gondolkoztam, miért nem lehetett az átúszáskor a Balaton hőmérséklete is olyan, mint az uszodáé. Na mindegy, lényeg, hogy a fagyban is átküzdöttem magam a Balatonon, az uszoda hőmérsékletét meg tekinthetjük luxusnak. :-) Utána még szaunáztunk is Karesszal.

Karesz is nagyon szeret futni, bár nem annyira fanatikus, mint én. Most viszont sajnos porclágyulás van a térdében, így egy kis időre szüneteltetnie kell. :-( Mindketten sajnáljuk, szerencsére alázattal viseli, és addig próbálja kihasználni az uszoda adta lehetőségeket.

Ma egész nap pihentem, azaz semmilyen sport tevékenységet nem folytattam. Elő kell készülnöm a holnapi napra, ami kemény lesz. Hogy mit is fogok csinálni, megírom a következő bejegyzésben, amikor már múlt időben beszélhetek róla.

Szerző: azilinha

4 komment

Címkék: úszás

A bejegyzés trackback címe:

https://futobarom.blog.hu/api/trackback/id/tr203149842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

effe 2011.08.12. 21:56:15

nekem a 2 km úszás önmagában elegendő egy napra. mondjuk, azért nem is nyomom olyan keményen, mint te, én inkább a kényelmes oldalon sportolok :)

a Balaton elég kemény lehetett, gratulálok az idődhöz! és kíváncsian várom a bringás edzést!

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.12. 22:42:44

@effe: Én is kíváncsi vagyok, hogy fog menni a bringa, de majd beszámolok róla. :-)

besucher 2011.08.14. 07:30:34

Biztos megvigasztalódik KK úr, ha beállítod neki csengőhangnak a legújabb Red Hot Chili Peppers-számot...

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.15. 10:36:30

@besucher: Jé, egy Metánbuszos olvasó! :-D Igen, az Erős Pista-féléktől általában megnyugszik. :-)
süti beállítások módosítása