Edzőtermi órák

2011.08.27. 14:04

Tegnap végre a várva várt péntekre ébredtünk. Munka után ilyenkor az edzőteremben a helyem: zumba és capoeira aerobic.

A zumbát végre ismét Eszti tartotta. Nem mintha bármi bajom lenne a többi oktatóval, de mégis örültem, hogy most így van. Az óra viszont lényegesen visszafogottabban ment a szokásosnál: csupa lassú szám. Úgy kellett kérni, hogy legyen valami ugrálós is. Tudom, hogy a melegnek köszönhető, mert már kezdés előtt is folyt rólunk a víz, de mégiscsak sportolók vagyunk, nem? :-) (Na jó, valószínűleg én vagyok az egyetlen, aki így állt a témához, és teljesen normális, hogy az oktató a többség igényeihez igazodik.)

Utána jött a capoeira aerobic, ahol viszont nem volt kíméletesség az időjárásra hivatkozva. Nagyon örültem, hogy Csabi, az oktató visszatért, és ismét rendszeresen fogja tartani nekünk az órákat. Ez a sport nem olyan, mint a rendes capoeira, hanem annak csak a leegyszerűsített mozdulatai gyors zenére. Ha lenne rendes capoeira, biztos arra járnék, de ezt is nagyon szeretem, és szerintem rendkívül hatásos. Állóképességi és erősítő elemek egyaránt megtalálhatók benne. Utána még lenyomtam két menet szaunát. Egész végig egyedül voltam. Szerintem a többiek inkább a szabad levegőn szaunáztak. :-)

Ma, szombaton 4-6 km átmozgató futásra kellett volna mennem, de a kedvesem arra kért, hogy menjünk uszodába. Mivel ő a térde miatt most más sportot nem nagyon űzhet, természetesen nem utasítottam el a kérését. Azon gondolkoztam, mennyi uszással helyettesíthetem az átmozgató futást (ha egyáltalán)... Nem igazán volt fogalmam, ezért úgy döntöttem, hogy annyit úszom, amennyit Karesz. Így lett 1300 méter. Mivel holnap 28 km-es futóverseny következik, nem akartam ma kifárasztani magam. J. Ricsi szerdán a szigeten azt mondta, hogy a versenyig már nem csinál semmit. Nekem ez túlzott óvatosságnak tűnik, de lehet, hogy neki van igaza, de legvalószínűbb, hogy ez egyénfüggő. Én csütörtökön úsztam, pénteken zumbáztam és aerobicoztam, szombaton megint úsztam egy picit. Szóval futás nekem se volt szerda óta. Vajon ezek az egyéb sportok ilyenkor felfoghatók pihenésnek a futás szempontjából?

A bejegyzés trackback címe:

https://futobarom.blog.hu/api/trackback/id/tr1003183830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b.fruzsi · http://kmkovek.blog.hu/ 2011.08.28. 09:26:36

Kíváncsi lennék a válaszra, a téma engem is érdekelne. Az okosok mondják meg! :-)

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.08.28. 19:08:24

Én egész héten csak egy 10 km-s körre tudtam elmenni időhiány miatt. Bár a Nike-n nem indulok, de szolidaritásból futok egy húszast aznap. Rá egy hétre Tokaj környékén egy 50 km-s terepkör. :))

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.28. 21:16:57

@b.fruzsi: Ma futottam Velencei tókört, és bár kb. ugyanolyan átlaggal futottam, mint a Győr-Lipót hasonló távú versenyt, most sokkal jobban éreztem magam. Mivel a terep jóval szintesebb volt, lehet, hogy eredménynek is jobb a mostani. Szóval nem húztak vissza az egyéb sportok, viszont szerintem jót tett, hogy az augusztusi futásadagomat lényegesen lejjebb vittem.

@BGy: 50 km-s terepkör? Hú de jól hangzik! Ez azért már nem kispályás verseny. Sok sikert és várom a beszámolót.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.08.29. 09:57:11

Szerintem jót tesznek a versenynek az egyéb sportok. Egyrészt mivel nem futsz kiéhezteted magad kicsit a futásra, másrészt frissen tartod magad más edzésekkel. Én most a hétvégi félmaraton előtt jó sokat pihenek, a kopaszis közös futáson futottam utoljára, utána a meleg miatt nem mentem, hétvégén elutaztunk, de ma azért kipróbálom az új cipőm.
süti beállítások módosítása