Idei tervek

2012.01.14. 15:56

Nézegetem a futónaptárat, és nem kevés azon események száma, amin igencsak kedvem lenne részt venni. Néhányat kiválasztottam, de valahogy még így is soknak tűnik. Valószínűleg képes lennék mind megcsinálni, csak kérdés, hogy ennyi verseny plusz a rájuk való edzés mennyi egyéb tevékenységtől foszt meg.

Első körben ezeket a versenyeket jelöltem ki:

03.17.    MaratonFüred              42 km
03.25.    Rotary Félmaraton        21 km
04.01.    Vivicittá Félmaraton      21 km
04.15.    Bécs Maraton              42 km
05.06.    Borvidék Félmaraton      21 km
05.27.    Keszthelyi kilométerek    21 km
06.09.    Bükki Hegyi Maraton      42 km
06.30.    UB                             sok km
07.14.    Délibáb Félmaraton        21 km
07.22.    Győr-Lipót Futóverseny  27 km

És a nem(csak) futó események:

07.07.    Balaton-átúszás
???        Öbölátúszás
07.28     Ironman ???

Uh, mennyi mindent tervez az ember! Nem akarok görcsösen ragaszkodni az itt leírt összes eseményhez. Olyan messze vannak, még az elsőig is két hónap van. Hogy aztán tényleg mit tudok a fentiekből megvalósítani, Istenre bízom.   

A bejegyzés trackback címe:

https://futobarom.blog.hu/api/trackback/id/tr683545521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b.fruzsi · http://kmkovek.blog.hu/ 2012.01.14. 17:06:04

A Rotary-n biztos találkozunk, viszont én ott maratont futok. A Vivicitta nálam is játszik! Ami bosszant, hogy abban a hiszemben voltam, hogy a bükk hegyi maraton június 2-án van, találtam erre vonatkozó infót a neten. El is döntöttem, hogy ez nekem ugrik, mert az egyik legjobb barátnőmnek akkor lesz az esküvője. Most hogy láttam a versenynaptáradat, elbizonytalanodtam, küldtem is egy mail-t a szervezőknek. Ami ciki, hogy már jelentkeztem a K&H félmarcsira, ami ugyebár június 10-én lesz! De ha a BHM is június 10-én van, akkor lehet, hogy inkább arra mennék...Áááá! :-)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2012.01.14. 17:15:11

@b.fruzsi: Most látom, hogy rosszul írtam, nem 10-én, hanem 9-én van a BHM, a K&H viszont 9-én, tehát elvileg nem ütik egymást. :-) Mondjuk, én is megakadtam rajta, mert amúgy szerettem volna mindkettőt betervezni, de a gyakorlatban ez hülyeség lenne, így kiválasztottam a magasabb prioritásút. :-) Nem tudod a K&H-s nevezésedet eladni valakinek? Ha nem, akkor kénytelen vagy mindkettőn részt venni. :-)

b.fruzsi · http://kmkovek.blog.hu/ 2012.01.14. 17:52:25

@azilinha: Ja persze, a BHM mindig szombaton van! Nem valószínű, hogy meg tudok futni két versenyt egymás utáni napokon,de lehet hogy a BSI-s nevezésemet átrakatom másra, a tesóm egyszer megjátszotta, úgyhogy ez az opció működhet végső soron! :-) Na, mi lesz az ironman-nel? :-))) Belevágsz?

b.fruzsi · http://kmkovek.blog.hu/ 2012.01.14. 18:01:18

@azilinha: Tényleg, és az időtervekről nem is kérdeztelek!! Nos? :-)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2012.01.14. 21:16:57

@b.fruzsi: Igazából én se javasolnék két ilyen versenyt egymás utáni napokra.

Időeredményeket tekintve nem is tudom... A szilveszteri futáson muszáj volt újévi fogadalmat tennem, amiben 1:32-es félmaraton és 3:30-as maraton szerepel. Ezt kéne valahogy összehozni. Az utóbbit talán Bécsben, az előbbit esetleg a Vivicittán.

Az ironman-en hónap végéig gondolkodom, addig lehet még a jelenlegi áron nevezni. Nehéz döntés. Egyrészt nagyon nagy élmény lenne megcsinálni, másrészt nem vagyok benne biztos, hogy az a feladatom, hogy minden szabadidőmet edzéssel töltsem.

b.fruzsi · http://kmkovek.blog.hu/ 2012.01.14. 22:18:22

@azilinha: Szerintem ahogy tolod mostanában, sima ügy lesz mindkettő! Megértem miről beszélsz, illetve talán mégsem, mivel én nem sportolok annyit, mint Te...gondold át és mérlegelj, de az biztos, hogy a lényeg, hogy érezd azt hogy élsz, és hogy az idődet olyan dolgokkal töltsd amit szeretsz!
Én idén akarom megtolni, mert utána már családalapítási tervek jönnének szóba, az meg egy kis "kényszerpihenő" lesz. :-)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2012.01.14. 22:36:19

@b.fruzsi: Bonyolult kérdések ezek. Amikor az ember ilyen hosszú évek óta tolja folyamatosan a sportot, teljesen az élete részévé válik, és nem is tudja elképzelni, hogy mást is lehet csinálni. Csomó más témát automatikusan ignorálok, mert tudom, hogy rám nem vonatkozik, az én életembe úgyse fér bele. De biztos, hogy ez így jó? Kezdjek most bele az eddiginél is őrültebb edzéssorozatba, csak hogy az ironmant is magaménak tudhassam? És ha megvan, akkor mi lesz? Ugyanakkor, ha tényleg meg akarom csinálni, akkor most kéne, pont azért, hogy le legyen tudva, és utána már tényleg másra használhassam az időmet. Szóval, ez a nagy dilemma.

Még az is itt van, hogy most fogok munkahelyet váltani, és az új meló elég komolynak néz ki. Nem akarok a munka rovására se edzeni, de az edzés rovására se dolgozni. Emellett maximálisan távol akarom magam tartani attól, hogy a melóban és a sportban merüljön ki az életem. De mégiscsak idén kéne megcsinálni az ironmant! :-D

Szóval, kicsit kusza a kép. :-)

korpaZASZ · http://korpa.blog.hu/ 2012.01.15. 18:06:56

@azilinha: a munkahely téma lehet érzékeny kérdés, nekem sikerült 4 éve belefutnom (vezetői állás, Pestre jártam rendszeresen, sokat túlóráztam): este a hotel edzőtermében futópadoztam (pfuj), reggelente rekortánoztam, a MOM-park melletti kisebb parkban körözgettem, de agyilag teljesen le voltam szívva.
Olyan tempót tudtam maxra futva 10 km-en, amit most maratonon, ez ég és föld.

mata68 2012.01.16. 12:02:20

@azilinha: Valószínű, hogy az IM úszásra nem nagyon kellene edzened, viszont min. 2000-3000 km bringa kellene szerintem. És ezzel még csak a teljesítés a cél.

Hogy mi van az IM után ? Dupla IM :)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2012.01.18. 12:49:10

@korpaZASZ: Hát igen, nekem is most valami hasonló lesz a melóváltás. 8 km-re lesz a munkahelyem, tehát elvileg lehetne be- vagy hazafutni, de a Hungária körút jó levegőjét nem biztos, hogy érdemes ilyen mértékben a tüdőmbe nyomatni. Mégis gondolkozom rajta, hogy hetente egyszer legalább megcsinálnám időspórolás céljából. Remélem, annyira azért nem fog megviselni az új meló, hogy a futási eredményeim romoljanak.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2012.01.18. 12:55:35

@mata68: Legnehezebb a bringa utáni váltás, nem? A Balatont még csakcsak körbebringáztam tavaly, de a végén nem az volt az első gondolatom, hogy de szeretnék most azonnal egy maratont futni. Úgy gondolom, leginkább a bringa-futás váltást kell gyakorolni úgy, hogy mindkettőből viszonylag hosszú legyen a táv. De tényleg kell sokat bringázni is, hogy hozzászokjak a testtartáshoz, az ülés nyomásához, stb. Lassan ideje tényleg eldönteni a dolgot, és megvenni a bringát (helyesebben csináltatni fogok).

dvorcsakl 2012.01.18. 13:04:19

Elsőre úgy tűnik, 7 versenyen találkozunk. :-)

Rotary, Vivicitta, Bécs, Borvidék, Keszthely, UB, Délibáb

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2012.01.18. 13:12:36

@dvorcsakl: Ezek szerint elég hasonló az ízlésünk futóversenyek terén. :-) Rotaryn és Keszthelyen mit futsz?

dvorcsakl 2012.01.18. 13:16:55

@azilinha: FM.
Szeretném megcsinálni a BSI félmaratonmániát, és a 4RUN félmaraton sorozatot. Ezt a 7 FM-et tervezem jövőre. Mellette ott van Bécs, az UB, illetve talán-talán egy P85.

Meg ami beesik kisebb verseny. :-)

dvorcsakl 2012.01.18. 13:17:58

@azilinha: ja, és idén szeretném rendesen megkerülni a Velencei-tavat, mert a tavalyi gáz volt.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2012.01.18. 14:06:20

@dvorcsakl: A tavaly augusztus végire gondolsz? Mennyit is futottál ott? Azt teljesen megértem, hogy ha egy versenyen nem teljesítettünk az elvárásainknak megfelelően, akkor a következő évben akarjuk kompenzálni.

Nekem is sok olyan versenyem van, amin tavaly is voltam. Igazából egyikkel se vagyok elégedetlen, de határozott célom idén jobbat futni rajtuk a tavalyinál.

dvorcsakl 2012.01.18. 14:12:28

@azilinha: 25-ig nagyjából 6 perces, utána meg halál, végül majdnem 3 óra lett (2:54 és 2:56 közt), 6:20-as átlag.

mata68 2012.01.20. 11:56:05

@azilinha: Természetesen gyakorolni kell a bringa-futás váltást. Én jelenleg heti 3-4-szer bringázom (görgőn, k*rva unalmas egyébként) és utána mindig futok.Pontosabban nincs is több futóedzésem, csak ezek a bicaj utániak.

Hogy érted a bicikli készíttetést ?
süti beállítások módosítása