Egy verseny, amihez nagyon kevés kedvet éreztem. Végre jó idő lett, lehetett volna egy nyugis hétvégénk strandolással, hekkevéssel, sörözéssel, kertészkedéssel, esetleg kirándulással. Na jó, a szombatot sikerült ilyenekkel tölteni, de vasárnap is szívesen folytattam volna. Ehelyett ott ült a nyakamban a stressz, hogy már megint versenyeznem kell, és nem vagyok elég jó, és sz@rul fogom érezni magam, és tök gáz lesz.

A hajnali ébresztő már önmagában is keményen nyilallt belém, és irígyeltem mindenkit, aki addig alhat, amíg elmúlik az álmossága. :-) Na mindegy, összeszedtem magam és a cuccaim, még a bringát se feljetettem el feltenni a csomagtartóra, és irány Velence. A csapattagokat meglátva kicsit megnyugodtam, amiben talán az ő nyugtalanságuk is segített. :-) Nem egyedül izgulni már szinte nem is izgalmas. :-) Na jó, azért még mindig úgy éreztem, gyenge vagyok a mezőnyben, csak éljem túl valahogy, és majd elfelejtjük.

22801_446104895557314_9055211192729649796_n.jpg

Úszás: neoprén nuku. 26 fokos víz, tényleg felesleges. Csak hát abban gyorsabb az ember, emiatt azért nem bántam volna, ha engedik. Sebaj. Rajt! De szerettem volna valami jó lábvizet kifogni, de csak egyet sikerült, akinek a gazdája tök rossz irányba úszott, ezért nem maradtam rajta, utána több nem jött össze. Mindegy. Úszni jó, kellemes a víz, egyáltalán nem fáraszt, bárcsak ez lenne az egész verseny! Nem tudom, hanyadikként végeztem, de nem túl előkelő helyen.

11393080_1015837121762252_6984931695976748887_n.jpg

Figyelmem csak a gyors depózásra irányult, nyomás bringázni! Tegnap este olvastam beszámolót a pályáról, ezért szerencsére nem lepett meg, hogy sík rész alig volt benne, pár emelkedő nagyon brutál, egyes kanyarokban satufék szükségeltetett az elnyalás megelőzésére, de ezeket leszámítva tök jó volt tekerni. Ha jól számoltam, 7:1 volt az előzött-előző lányok aránya (Maminti, még számolunk! :-)) Ha ez így van, akkor 6 helyet javítottam az úszáshoz képest.

11325517_918297448236526_647626104_n_1.jpg

A depóban tizenvalahanyadiknak hallottam magam bemondani. Nem foglalkoztam vele, nyomás tovább! Nem sz@rakodtam sokat, a cipőmbe is előre bekötött gatyagumi volt, úgyhogy hamarosan a futópályán találtam magam. Nem mondom, hogy kéjutazásként éltem meg az első lépéseket a tekerésre beállt lábakkal és idegrendszerrel. A tűző nap se segített, bizonyára annak köszönhetem, hogy a bukósisakot elfelejtettem levenni. Még jó, hogy Mariann – aki most csak szurkolni jött – rám szólt. Odadobtam neki eszetlenül, nem is tudatosult bennem, hogy ő az, csak gyerünk! Futás közben, aki lánnyal dolgom volt, azokat mind megelőztem, és még a fiúk közt is akadt jó néhány préda. Nem száguldottam ugyan, mert szerettem volna végre nem tüdőkiköpésre menni, mint ahogy az idén ezt már sok versenyen eljátszottam, de azért próbáltam tenni a dolgomat. Sokat segített a nagy szurkolótábor is, de azt azért nagyon vártam már a végét. Az erős napsütés akár hányingert is okozhatott volna, ezt nem akartam megvárni. Nem is kellett, mert beértem a célba.

2:54, abszolút női 5-ik hely!! Csomót javítottam a bringás helyezésemhez képest, az úszóshoz meg nyilván még többet. Lehet, hogy rá kellett volna tolni még valami hegymászást, és akkor a végén első leszek? :-) Na jó, tuti nem, és ez így jó, ahogy volt. Nem utolsó sorban Balu segítségével még a bukósisakomat is sikerült visszaszerezni, úgyhogy a jövő hétvégi versenyem se a sisaktalanságon fog megbukni. Végezetül pedig az idők: Úszás: 31'03 (1,5 km) depó1: 2'35, bringa: 1:28, vagyis 27,8-as átlag (41,15 km), 461 m szinttel, és sok parával. :-) Nekem nagyon durva volt ez a pálya. Depó2: 2'15, futás: 49'24 (10 km). Hogy lehetett volna-e jobb? Kit érdekel?! :-)

11304129_918294678236803_1019754567_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://futobarom.blog.hu/api/trackback/id/tr997525138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása