Résztávos balatonos

2011.08.15. 22:06

Ma, hétfőn technikai okok miatt nem tudtam megvalósítani a mai napra tervezett edzést, ezért áthoztam mára a szerdait, kedden megpróbálom pótolni az elmaradt hétfőit, majd szerdán nyomom a keddit. Mára jutott így 12 km futás a következő felosztásban: 3 km bemelegítés, 3 km izomból, 2-3 perc séta, majd ismét 3 km izomból, végül 3 km levezetés.

A szombati futóverseny pályáján indultam el és Csopakon futottam a bemelegítést, majd a Paloznak felé vezető bicikliúton láttam neki a kínzó résznek. Nyomtam mind állat, tényleg mindent beleadva 4:16-os átlaggal nyomtam az első 3-ast. Kicsit sétáltam, majd nekiláttam a távnak visszafelé. Elvileg ezt is ugyanilyen tempóval kellett volna, de sajnos itt már csak 4:30-ra telt. :-( Igaz, meleg volt, nagyon, de ez nem kifogás. Egyszerűen nem vagyok elég erős, és a tüdőm levegőért kapkod. A 3 km levezetésre ismét a faluban kerítettem sort, és még inni is megálltam közben.

Abszolút nem vagyok oda a mai teljesítményemtől, de legalább nem adtam fel. A második hármasnál, amikor láttam, hogy nem megy a tervezett sebességgel a dolog, nem sok hiányzott, hogy hagyjam a francba az egészet. De odáig azért mégse süllyedünk! :-) Vigasztal, hogy ma is azért volt elég sok úszás, csak azt azért nem nevezném sportnak, mert kicsit se erőltettem meg magam, csupán a Balaton élvezete vitt előre. Apuval játszottunk kapura dobósat a vízben, és még a 93 éves nagypapám is megfürdött a Balatonban.

Azért, hogy Zsuzsi szerdára tervezte nekem ezt a durva résztávozósat, lehet, hogy nem véletlen. Csak 2 nap telt el a verseny óta, tehát elvileg az is lehet, hogy még nem pihentem ki, és ezért ment ma olyan szarul. Valószínűleg annak is megvan az oka, hogy melyik edzés pontosan melyik napra kerül, és nem kéne összevissza variálni. Ez most tényleg rajtam kívül álló ok miatt alakult így, de nem magyarázgatnunk kell a dolgokat, hanem megérteni, hogy ha nem az utasításnak megfelelően csináljuk, akkor jó eséllyel nem a terv szerint fog alakulni.

A bejegyzés trackback címe:

https://futobarom.blog.hu/api/trackback/id/tr933156566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pannonfunk 2011.08.15. 22:17:14

Ahogy közeledik a verseny, úgy kezd mindenki parázni :)

De majd verseny után milyen jókat fogunk mosolyogni ezen :)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.15. 22:39:17

@pannonfunk: Nekem még nem közeledik a verseny, a nike-n csak szurkolni fogok nektek gondolatban. :-) Nekem novemberben jön a félmaratonos megmérettetés, meg hát ugye októberben a maraton. Addig már csak egy versenyre megyek: 2 hét múlva a Velencei tófutásra. Szeptemberben távol tartom magam minden futóversenytől, ne is ajánljatok semmit! :-)

Amúgy látom, hogy te is belekóstoltál a résztávozás szépségeibe, és már egész szépen nyomod a tempós 500-akat.

korpaZASZ · http://korpa.blog.hu/ 2011.08.23. 20:09:42

Szerintem viszont ráfoghatod nyugodtan a melegre, ma én is csináltam hasonlót 32 fokban: 2km bemelegítés után 2*5km gyors 1km kocogással közte és levezetés.3'52" után már nekem is csak 3'59"re telt másodszorra, a pulzust meg inkább le sem merem írni:)
süti beállítások módosítása