Kicsit visszafogottabban

2011.08.24. 16:15

Egy ideje nem blogoltam, aminek csak az egyik oka az, hogy kicsit visszább fogtam magam a sportban mostanában. Ez persze nem azt jelenti, hogy a Balaton-kör óta nem csináltam semmit, csak hogy úgy módjával. Akkor nézzük sorrendben:

Múlt hét kedden tekertem körbe a Balatont, majd szerdára 12 km könnyű futás volt előirányozva. Sajnos ezt 7,5 km után fel kellett adnom, mert a hőguta-hasfájás keveréke felülkerekedett rajtam. De kit érdekel?! ;-) Aznap sajnos vissza kellett térnem Pestre, mert csütörtökön már melóztam. Munka után pedig irány a Ladánybene koncert, tehát minden sport mellőzve (kivéve a koncerten való zúzást :-)).

Péntek: meló után ismét le a Balatonra, de előtte azért egy zumba órát sikerült benyomni. Nem a szokásos lány tartotta, hanem egy csávó. Azért érdekes, hogy míg a zumbások 90%-a lány, az oktatóknak szerintem a nagyobb része pasi. Vajon mi állhat emögött? :-)

Szombaton a Balatonon csak fürdés és ivászat, sport hanyagolva. Nem bánom. Most ennek volt itt az ideje. Vasárnap délután visszatérés Pestre, és pont belefért még kényelmesen 13 km futás. Kimondottan jól ment, és közben végig jó kedvem volt. Lehet, hogy jót tett a pihenés?

Hétfőn már vissza a normál kerékvágásba: az edzőteremben toltam egy óra hasburninget, majd egy zumbát. A hasburningről biztos sok érdekes dolog jut eszébe az embernek: nos, ez egy óra kemény hasizom, és az órarendben ilyen néven szerepel. Én ebben ártatlan vagyok. Viszont, amilyen hülye neve van, annyira kemény és hatásos ez az óra. A zumbára ismét új oktatók jöttek, ezúttal valami kolumbiai pasi is volt köztük, akinek tényleg igen látványos mozgása van. Viszont, amikor levette a pólóját, és az összes csaj őrjöngeni kezdett, kicsit elgondolkodtam, hova is kerültem. ;-) És mennyien voltunk ezen az órán... Nagyon népszerűsödik ez a sport. Megértem, szerintem is nagyon állat.

Kedden pedig a futoblogos társaság egy részével szerveztünk közös futást a Kopaszi gáton. A futoblogon itt van róla poszt: http://futo.blog.hu/2011/08/23/kozonsegtalalkozo_5 Néhányan futottunk két kört (kb. 8 km), de sanyosz75 és pantomimes már eleve futva érkeztek. A Köcsögök szép számban képviseltették magukat, illetve Gergő kiosztotta a megrendelt Dagadt Köcsög pólókat. :-) Nagyon jól néznek ki. Már sajnálom, hogy nem rendeltem magamnak is egyet, bár nehéz lenne elképzelni, hogy valaha is 124 kg-t nyomtam volna. :-D A futás után söröztünk is egy kellemeset, miközben a futás mikéntjeit-hogyanjait beszéltük át. Megjegyzem: nincs jobb, mint egy korsó sör mellett a futásról beszélgetni. :-)

Egy ízelítő kép:














Most pedig indulok a szigetre, ahol Jónás Ricsi szavaival élve valószínűleg dolgozatot írunk. Ez felmérő szigetkör futását jelenti. Mivel csak 35 fok van, valószínűleg mindenki könnyűszerrel PB-t fog futni. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://futobarom.blog.hu/api/trackback/id/tr583177347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.24. 16:50:28

@iramszarvas: Józsi már előre beismerte tettét. :-)

pannonfunk 2011.08.24. 17:43:25

De aki most fut PB-t, az versenyen...

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.24. 22:50:10

@pannonfunk: Nem lett végül felmérő, megkönyörültek rajtunk a főnökök. :-) 5*1000-et résztávoztunk 1 perces pihenőkkel, és arra se kértek olyan eszeveszett tempót. Ezúttal nem is vagyok elégedetlen a teljesítményemmel.

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.08.24. 23:26:12

Azért szeretem, amikor visszafogod magad. Rossz belegondolni, hogy mi van, amikor nem vagy visszafogva... A mai 4.40 amit pihenésképpen diktáltatok... az köszi volt, ahogy tesóm mondaná.

dvorcsakl 2011.08.25. 08:29:17

Köszi a mai "felvezetés"-t. A nem épp jó állapotban - de leginkább nagyon szar állapotban - lévő önbizalmamon egy picit javított az a 4:40-es befejezés.

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.08.25. 10:05:41

Tényleg mókás hogy neked ez vissza fogás!
Basszus azt a Ladánybenét nagyon sajnálom nem tudtunk kimenni, pedig milyen jó lett volna ha össze is futunk!

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.08.25. 11:44:24

Én egyelőre nem tudom ki merek-e menni ma futni, olyan meleg van még mindig, sőt, mára jósolták az év legmelegebb napját, bár ahogy nézem a mai hőmérséklet 1-2 fokkal elmarad a tegnapitól eddig. Ki kéne próbálni már az új cipőt is, csak olyan szép, sajnálom kivinni :)

dvorcsakl 2011.08.25. 12:32:06

@pantomimes: ja biza, ebben a száraz melegben olyan por van. A kék cipőm szürke lett.

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.08.25. 13:30:22

Hasburning? Mit csináltok? Felüléseket? Rám férne egy ilyen kurzus, mert a citromos sörök is csak növelik a hasamat. :)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.25. 13:35:37

@mgergoo: Ezt a visszafogást nem kimondottan a tegnapi futásra értettem, hanem úgy mostanában általában. Egyébként nagyon jól jöttetek. Amíg az 5:00-ás tempót nyomtuk, te is nagyon jól bírtad, úgyhogy semmi okod elégedetlenkedésre.

@dvorcsak: Nagyon örülök, hogy önbizalom fejlesztő tevékenységnek lehettem részese. Tényleg jók voltatok, büszke vagyok rátok. :-)

@Eperszemke: Szereted az ilyen stílusú zenét? Máskor összebeszélhetünk. :-)

@pantomimes: A cipődet kénytelen leszel előbb-utóbb felavatni. Szerintem kibírsz egy teszt futást ebben a szép, napsugaraktól nem mentes időben. :-)

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.08.25. 13:47:31

@azilinha: Igen, általában megyünk is az LB koncertekre, reggae-campre is jártunk. :)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.25. 14:04:27

@BGy: A felülések a pihenős gyakorlatok. A legtöbb olyan, hogy hasprésben vagyunk (fej, törzs kicsit felemel) és onnan lábemelések hajlítva, nyújtva, aztán oldalfekvésben felülések és lábemelések, alkartámaszban fenék föl-le, előre-hátra, aztán simán csak megtartás, stb. Másik: leül, hátradől, amennyire tud, láb felemel, két kézben súlyzó és oldalra felváltva kirak. Hason fekvésben pedig hátizmot szoktunk erősíteni, pl. kar, lábemelés. Ennek a könnyített változata ugyanez négykézláb. Sokféleképpen lehet variálni a gyakorlatokat. A lényege, hogy a jólesőnél legalább 5-ször annyi ideig nyomunk egy gyakorlatot, és ha vége, jön ugyanannak egy nehezítettebb változata. :-) Sok olyan is van, amikor a láb fent van a levegőben, és lábfejhez kell nyújtani a kezet, illetve külső talpélhez, stb. Nekem ez csak az órán megy, otthon egyedül nem bírnám így szadizni magam.
süti beállítások módosítása